NVIDIA: трасування променів вмикає більше половини користувачів RTX 3000 і 83 % власників RTX 4000

Кoмпaнія NVIDIA пoділилaся цікaвoю стaтистикoю прo тe як чaстo відeoкaрти GeForce RTX викoристoвують трaсувaння прoмeнів у тиx ігрax, дe є тaкa oпція.

В цілому, загальна статистика увімкнень є досить високою.

Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії распорядок з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%.

У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів.

Серед тих, хто ще володіє картами GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.

Безоблачно, що нижча статистика возьми старих відеокартах пов’язана з меншою потужністю перших поколінь, если доцільність активації променів получи бюджетних моделях (RTX 3050 та 2060) неважный (=маловажный) має сенсу после низьку продуктивність.

Быть цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080 і 4090 та й RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.

Нагадаємо, що вже (давно активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з возьми базі глибокого навчання.

Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність нате новий рівень, що забезпечує додатковий провизия потужності та дає більше можливостей для того комфортного ігрового процесу з трасуванням.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.