Bolt запустив функції, що захищають особисту безпеку водія та пасажира

Здійснeння пока-якoї пoїздки пeрeдбaчaє взaємoдію вoдія тa пaсaжирa. Дужe чaстo врaжeння від нeї зaлишaються пoзитивними, прoтe бувaють і ситуaції, кoли щoсь пішлo нe тaк. Чтобы тoгo, щoб зaxистити вoдія тa пaсaжирa під чaс пoїздки, кoмпaнія Bolt впрoвaдилa спeціaльні функції бeзпeки – вoни зaxищaють oсoбисту бeзпeку вoдія й запобігають небажаним аль конфліктним ситуаціям.

Функції, які захищають особисту безпеку водія та пасажира

Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна клавиша, яка переводить виклик для єдиний номер надання екстреної допомоги – 112. У до свидания-якій ситуації, що може говорить небезпеку для життя или здоров’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.

Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, мол перебуває авто і мол планується кінцева пик маршруту. Це корисно перш из-за все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна с целью планування зустрічей, оскільки ваш побратанец чи знайомий завжди если знати, скільки часу вас ще необхідно чтобы прибуття до місця призначення.  

Оцінка водія — загальна учение оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля вплоть до ста. Оціночний вечер визначається не лише с подачи оцінки пасажирів, адже враховується цілий ансамбль різних факторів. Якщо отнесение к разряду водія опуститься нижче допустимих показників, так він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт если заблокований.

Роз‘єднання водія та пасажира — функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія альбо пасажира, додаток більше безвыгодный пропонуватиме їм спільних поїздок.

Перед того ж радимо користувачам перш ніж сідати в (авто)машина, переконатися, що колір автомобиль, його марка, нумер та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку. Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, ми просимо повідомляти насчет такі випадки раньше нашої служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та в живых необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий пользу кого компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.

«Між людьми іноді трапляються непорозуміння. Бувають ситуації, коль емоції беруть идеал над розумом. Незважаючи возьми те, що вслед за статистикою Bolt таких випадків дуже скудно, ми намагаємося запровадити надійні механізми захисту як водія, беспричинно і пасажира й убезпечити їх для кожному етапі поїздки. Конструкция оцінювання водія відсіює водіїв з низьким рейтингом ще после поїздки. Можливість поділитися деталями поїздки та функція «Екстрений виклик» надає додатковий рівень безпеки в дорозі. А функція роз\’єднання водія та пасажира дозволяє уникнути можливих конфліктів у майбутньому», – зазначає Сергій Павлик, керівник напряму райд-хейлінґу компанії Bolt в Україні.

Безпека пасажирів та водіїв є пріоритетом №1 во (избежание компанії Bolt. Окрім безпекових функцій, що постійно тестуються та оновлюються, важливою складовою безпечних поїздок є страхування. Пасажири та водії застраховані сверху суму до 2.5 млн грн під минута усіх поїздок, що здійснюються вслед за допомогою платформи Bolt.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.