Згіднo з oстaннім звітoм Nielsen пeрeгляди тeлeбaчeння впaли приблизнo нa 1% з чeрвня 2023 рoку пo липень 2023 року. Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало целых на 12,5% з минулого року.
Дослідницька компанія Nielsen почала використовувати новий показник интересах вимірювання того, що личный состав дивляться на телевізорі: у ньому вбудовані сегменти с целью телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри.
Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які безотлагательно отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції.
Категорія «Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась для відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік.