Пошуковик Bing від Microsoft став найпопулярнішим в Китаї після інтеграції з ChatGPT

Bing випeрeдив Baidu і стaв прoвіднoю пoшукoвoю систeмoю в Китaї сeрeд кoристувaчів нaстільниx ПК. Згіднo з   дaними StatCounter, прoдукт Microsoft зaxoпив історичну частку ринку Китаю у квітні 2023 року – 37,4%.

Це досягнення вкотре демонструє динамічну природу ринку пошукових систем і підкреслює важный вплив ШІ сверху розвиток сучасних технологій. Але успіх Bing зумовлений мало-: неграмотный лише його зв’язком з   останньою мовною моделлю OpenAI GPT-4, а й глибокою інтеграцією пошуковика в різні продукти та служби Microsoft, такі як Windows, Office і Xbox.

Китайська Baidu нині має частку 27,01%, а у решті переліку – Sogou з часткою ринку 16,36%, рашиська Yandex з 7,45%, Haosou з 6,25% і Google з 5,2% відповідно.

З огляду нате велику конкуренцію та зміни возьми ринку, такі великі гравці як Bing і Baidu продовжуватимуть впроваджувати інновації та інтегрувати передові технології, користувачі можуть розраховувати бери видозмінення алгоритмів пошуку у майбутньому. Що якоюсь мірою вплине в компанії та творців контенту, які покладаються бери пошукові системи интересах просування своїх продуктів.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.