YouTube може впровадити рекламу на рівні сервера — її блокування стане неможливим

Aдміністрaція YouTube у прaгнeнні рoзширити aудитoрію пeрeдплaтників Premium вжe нe пeрший рік вeдe війну з блoкувaльникaми рeклaми, aлe співтoвaриствo лечи oпір з пoрівняннoю eнeргією. У підсумку технологічний гігант був змушений спуститися досить низько, щоб розглянути можливість впровадити рекламу бери рівні сервера, що загрожує серйозними наслідками.

Неофіційний застосунок YouTube Vanced покладався возьми механізм перехоплення трансльованих платформою файлів, що містять оригінальний контент, подле знайомому, але вільному від реклами інтерфейсі. Новіша реалізація проєкту ReVanced передбачає модифікацію оригінального застосунку YouTube з інтеграцією деяких функцій, які дає підписка Premium, включно з блокуванням реклами. Досягненню цієї мети сприяє краудсорсинговий проєкт SponsorBlock, що дає змогу глядачам промотувати нативну інтеграцію реклами спонсорів.

Користувачі SponsorBlock розмічають нативну інтеграцію у відео, інформація зберігається в загальному репозиторії, і інші глядачі спокійно пропускають зазначені сегменти. Але чергова спроба Google здатна порушити роботу цього налагодженого механізму. Як повідомила марш SponsorBlock у соцмережі X, адміністрація YouTube почала експериментувати з впровадженням реклами получи стороні сервера. Відомостей относительно це нововведення небагато, але воно, вочевидь, може зробити неактуальними посилання держи відео з тимчасовими мітками та маркери глав. Быть цьому сама площадка YouTube завжди знатиме тривалість реклами, яку самоё ж і інтегрує, тому вона зможе відповідним чином коригувати часові мітки.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.